راز شب

راز شب

شب‌ها دیگر نمیگذرند
راز شب

راز شب

شب‌ها دیگر نمیگذرند

#موقت

سلام

این روزها بر خلاف انتظاری که داشتم آزادی خیلی کمی دارم و حتی نمیتونم با خیالی آسوده آهنگ گوش بدم یا حتی یک قسمت از سریال‌های مورد علاقم رو تماشا کنم، این مشکل کمیت زمان مطمئنا تنها نیست بلکه مسئله‌ی کیفیت مصرف زمان هم در میانه به نحوی که انگار مجبورم برخی از سلایقم رو حذف کنم .

به هر حال بگذریم، قصدم از نوشتن این متن موقت این بود و هست که با گفتن یک تصمیم یا خبر به شما تعهد انجام سریعتر و در عین حال کمی با کیفیت تر کاری رو در خودم ایجاد کنم.

مدتی هست که کتابی نسبتا معروف در این روزها خریدم که شاید چند سال دیگه فراموش بشه چونکه هنوز قانع نشدم که کتاب خیلی خوبی باشه، با اینکه کتاب زبان اصله ولی چاپش چندان دلپسند نیست (فونت ریز و غلط املایی زیاد)، خیلی دوست دارم که بعد مطالعه این کتاب ، متنی در مورد قسمتهای اون بنویسم که در ترکیبش نظرات خودم رو هم بگم بنظرم امکان این رو داره که متن خوبی بشه ولی خب شاید کمی طول بکشه چون همین الان وقت کردم بیام و این متن رواینجا بنویسم (ساعت یک بامداده)

فعلا.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد